layannnnnnnnnnnnn

Friday, 30 December 2011

MALAS!




Hari ney aku nak story pasal diri aku yang malas.haha.Aku pun tak tahu lah apa nak jadi dengan kau tira,cuti yang lama pun kau x boleh nak siapkan semua kerja yang diberi.Suke sangat tangguh-tangguh..macam cakap dengan cermin kan aku neyh..haha.Kalau kau nak bagi alasan penat balik dari kedah.tu dah berapa hari dah lepas.so no excuse anymore.Masuk bilik jek online.Bukak buku pun dah terus tutup balik.haha.Kerja kau  ONLINE..ONLINE  and  ONLINE  JEK..ADOI.yang kau tahu besok boleh buat.ade mase lagi..tapi besok pun x  buat jugak..haha...Tira,tira  cmne ney..kau dah nak balik.  kerja satu pun x buat..naik cuti ade test giler..hahhaha...kusut neyh..kusut2 pun boleh berbloging ag kan..bagus..dah2..cukup2 lah  tu..K  lah kawan-kawan semua ,aku nak cube  pegi siapkan kerja-kerja yang bertimbun tu..haha..bye..



Thanks For Reading(^_^)

No comments:

Post a Comment

Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Semuanya Hak Milik Tyra Razak