layannnnnnnnnnnnn

Saturday, 12 November 2011

I need someone right now !!




sumpah!!aku rasa nak nangis...
Tadi dia kol..tu yang kau tunggu kan...tapi kenapa kau nak nangis biler bercakap dengan dia tadi..padahal kau bukan sape-sape k..tapi dalam waktu yang same aku benci dia..sebab dia layan perempuan lain same macam dia layan aku dulu...tu yang membuat kan aku sakit hati sangat-sangat..Bukan sebab aku suke dia or ape-ape je pun.Aku pun tak tahu kenapa aku macam ney...i need someone that can make me cool ...i feel want to cry right now...

Thanks For Reading(^_^)

No comments:

Post a Comment

Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Semuanya Hak Milik Tyra Razak