layannnnnnnnnnnnn

Thursday, 25 August 2011

Balik raye:D



Assalamualaikum....haha..syok nyee..kelas dah habis...sebenarnye.,ade ag satu kelas besok.kelas computer..tp wat2 x de jelah kan..dah excited sgt nak balik kampung.(apelah aku ney kan).Bukan ape..jelez lah tengok orang yang x de kelas n balik awal..haha..Aq nak jugakk...rinduuuuuuuuuuuu mak ngan adik sgt2..<3
Walaupun tiket aku kul 8 malam esok..tp aku tetap bersyukur sgt2 sebab dapat gak tiket untuk balik johor...
terima kasih sgt2 untuk ayah ira sebab belikan dulu tiket untuk kami..kalaw x.nampak gayenye..haha
Mesti esok jam giler kan..maklum lah musim perayaan kan..ramai nak balik umah masing2 untuk disambut ngan family masing2...tp agak2 ade x sesak mcm gambar dibawah ney..haha


Harap2 x lah kan...aq nak cepat smpai umah..heee

Sampai jek umah nanti mesti sebok nk kemas rumah..Mak suruh tu suruh ney..wat kuih tu..wat kuih ney...
haha..mesti penat..tapi x pe...walaupun penat tp hepi sangat2...
Kat sini aq nak amik peluang  ney untuk ucapakn 'Selamat Hari Raye" Kepada semua yang mengenali aku...
Harap korang semua leh maafkan aku diatas semua kesalahan aku yang aku sedar ataupun x sedar k...
Salam..~~






Thanks For Reading(^_^)

No comments:

Post a Comment

Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Semuanya Hak Milik Tyra Razak