layannnnnnnnnnnnn

Sunday, 14 August 2011

Nothing Happen..?





Hai korang...aku cume nak kongsi ngan korang...aq lega sgt hari ney....
walaupun benda ney dah x boleh kembali kepada yang asal....
aq lega sgt sebab aq dah berbaik ngan kawan aq dr sedikit salah paham antara kami...
we r still freinds
Tugas aku sekarang aku kena pretend x benda yang berlaku....
Tapi aku nak pesan kepada siape yang buat kiteorang jd cmney....
Hidup ney ade karma dy..."ape yang kau wat kat aq .benda tu akan kena balik kat kau"...
Aq minx maaf kepada semua kawan-kawan aq yang berkenaan dalam story ney atawpun di luar story..hee...I'm really sorry.



p/s:Kalaw korang dah tahu rahsia kawan korang mcm mane pun..Tolonglah jangan masuk campur hal   
      orang lain....Korang x de hak lansung dalam hal ney k..Kecuali tuannya sendiri...
     "BIAR PECAH DIPERUT JANGAN PECAH DI MULUT"


Thanks For Reading(^_^)

No comments:

Post a Comment

Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Semuanya Hak Milik Tyra Razak