layannnnnnnnnnnnn

Saturday, 15 October 2011

Cemburu




Aku tak tahu kenapa kau rase lain macam jek lepas tengok wall dy ...aku rasa nak marah jek...sumpah!!memang aku cemburu sangat..tapi aku tak tahu kenapa aku macam tu...nak cakap  sayang...memang tak lah kot..huhu...takpelah..masa dia ade kau bukan main halau lagi tyra...Tu yang kau nak kan...huhu(aku pun tak pasti ape yang aku nak)...aku hanya mampu doakan dia bahagia jek...dia bukan hak kau pun k..

Thanks For Reading(^_^)

No comments:

Post a Comment

Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Semuanya Hak Milik Tyra Razak