layannnnnnnnnnnnn

Tuesday 18 October 2011

Happy Birthday awak..




Hari ney ade dua orang ex boyfie aku punye birthday..haha,dah lah same bulan ngan aku...secara kebetulan kan birthday dyorang..tapi ade sorang jek yang aku susah nak lupe sikit...aku sedih cikit time ney sebab dulu aku x sempat nak wish birthday dy time kteorang capel..sebab dah x de jodoh..ape ag..putus lah kan..huhu.kiteorang putus sebelum birthday aku ag lagi..hubungan kiteorang sekejap sangat2..aku pun x tahu mane silapnye....

Tapi aku hanya mampu wish dy dalam diam-diam sebab aku dah terbuang no dy..maybe time tu aku marh sgt sampai aku buang semua pasal dy...tapi tyra nak n tahu yang tyra teringin sangat-sangat wish n dalam telefon ..tapi dah nak buat mcm mane kan...benda dah jadi..so i have to go on ...Happy Birthday N...Moga N heppy dengan segala ape yang N  buat k..walaupun dah x de kawan mcm tyra lagi..huhu...tyra n tahu walaupun luaran tyra nampak macm dah benci n .tapi tyra still anggap yang n tu kawan tyra k..untuk selamanye..

Thanks For Reading(^_^)

1 comment:

Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Semuanya Hak Milik Tyra Razak