layannnnnnnnnnnnn

Monday, 2 May 2011

I'm single


salam...tyra nk tanye pendapat korang....couple or single is more better..?i thinks single is  more better than ever.hahha...x yah nak pkir nak jge  hati bf..hati kite x sakit...hahaha.banyak faedahnye jd single ney...
boleh tambah kawan banyak2..hidup kte x terkongkong..itu x bleh ini x bleh...leceh kan semua 2...tp tpulah kalw tyra kate tyra x penah cple kan...ade cple yang jahat dan ade jugak cple yang baikk..macam2 perangai kte akan jumpe kan...mcm2 kerenah kte kena layan...tp semua nye xpanjang..huhu..maybe jodoh x sampai ag..hahha..but i really hope i will found my mr.perfect...Perfect 2 bukan lah sesempurna mane tp cukup lah sekadar kalw dy pandai jge hati tyra n bukan jenis" berok" yang tamak..hahha..Tyra gurw je k..jgn amik hati tw...

Thanks For Reading(^_^)

No comments:

Post a Comment

Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Semuanya Hak Milik Tyra Razak